Pàgines

dissabte, 27 de desembre del 2014

IDENTITAT i TERRITORI

El passat dia 2 de desembre vam tenir que exposar un treball molt personal, un treball diferent als que jo havia realitzat anteriorment.

Aquest s'havia de presentar en parelles i arribar al punt d'intentar coneixens per trobar quelcom en comú entre els dos. Intentant així mostrar els nostres sentiments, les nostres opinions i sobretot, com a punt principal, la nostra VIVÈNCIA, és a dir tal i com ens resumeix el títul inicial, intentar trobar un territori (vivència) en comú, per així conseguir a l'hora de transmetre el missatge que els oients puguin arribar a empatitzar amb nosaltres.

Perquè aquests ho conseguiexin, el discurs havia de ser molt natural, explican anècdotes, mostran algún objecte significatiu etc. Quelcom tan importan com el discurs ho és el de el suport de les TIC, que havia d' aconseguir emocionar d'una manera molt immediata i continua, ja que és el que primer visualitza el públic, els entra a la mirada d'una manera més impactan.

Sota el meu punt de vista crec que tan jo com la meva companya vam aconseguir el proposit d'aquest Treball, nosaltres ens vam endinssar en el mòn de l'art i de l'esport tenin com a referència les nostres grans passions: El Ballet clàssic i el Taekwondo.

A continuació us deixaré la meva presentació visual per si voleu donar-hi un com d'ull, en la qual podreu observar que les fotogràfies han estat realitzades per nosaltres mateixes 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada