Pàgines

dimarts, 28 d’octubre del 2014

Qui sòc jo?


A la classe de COED (Comunicació oral, escrita i digital), ens han fet realitzar una activitat que personalment crec que ha sigut molt fructífera per a nosaltres, la qual consistia en fer una foto a un company o companya i partir d'aquí realitzar una descripció tan física com psicològica d'aquella persona.
Com he mencionat abans, ha sigut una activitat que m'ha semblat molt interessan, ja que he pogut conèixer més a la persona en la qual m'he centrat a fer la descripció. És una manera diferent de conèixer més a fons als companys i sobretot tal com he dit abans de conèixer més internament a aquella persona escollida.

A continuació us deixo la meva descripció de la meva companya de classe Laia Tort Ribas


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada